سه‌شنبه

سیستم معاملاتی سپیدار به نام سپیدار تریدینگ (Sepidar Trading) با مدیریت آقای شمسی که چند ویدئو از ایشان در آموزش بورس و تحلیلگری در بازار بورس موجود است با قیمت یک میلیون و چهارصد و نود و نه هزار تومان  1/499/000 ریال بفروش میرسد و شاید در مقاطعی از زمان و به مناسبت های مذهبی و ملی مختلف سازنده و یا بهتر بگوییم فروشندگان آن تخفیفاتی در نظر می گیرن کلاً از سه اندیکاتور تشکیل شده است. این اندیکاتورها روی برنامه مفید تریدر نسخه 5(Mql5) کار می کند و باید حساب واقعی (Real) یا دمو (Demo) از کارگزاری مفید داشته باشید تا بتوانید وارد آن شده و از آن استفاده کنید.



اگر شما در بورس فعالیت دارید حتما با انواع اندیکاتورها بعنوان یکی از اصلی ترین گزینه های تحلیل تکنیکال آشنا هستید.
سایت سپیدار تریدینگ با آب و تاب فراوان و گذاشتن نظرات صوتی موفق و مثبت برخی از کاربران تعریف هایی از این سیستم معاملاتی کرده است که هر بورس باز یا علاقه مند به بازار سهام را وسوسه می کنه که بداند این سیستم چطوری کار می کنه و می تونه بهش سود بده و خیالش و برای کسب درآمدهای خوب از بورس راحت کنه.



من قبل از خرید این سیستم معاملاتی هیچ مطلبی در هیچ سایت یا وبلاگی در نقد، معایب یا مفید بودن این اندیکاتورها ندیدم که استفاده کننده ها و خریداران نظری درباره اش داده باشند و انحصاری هرچی هست در سایت خود سپیدار درج شده که مسلما فروشنده نظراتی را که ترغیب کننده خریداران جدید باشد را گذاشته است . بخاطر همین تصمیم گرفتم این مطلب رو هرچند کم و خودمونی بنویسم تا خوانندگان و دوستان دیگر که تمایل به خرید آن داشتند بتوانند نظر حداقل یکی از خریداران را بصورت واقعی بدونند و خودشون با دید بهتری تصمیم بگیرند.

من نه خرید این سیستم معاملاتی سپیدار رو تائید می کنم نه رد... بلکه مطالب نگارش شده از تجربه کاری من با این سیستم با نسخه نامحدود ناشی می شود.

همانگونه که گفتم شما با خرید بالای یک میلیون تومان برای نسخه نامحدود آن فقط سه اندیکاتور دریافت می کنید. 
تست این اندیکاتور هم برای شما هزینه دارد و باید آن را برای یک ماه به قیمت 99 هزار تومان بخرید تا بتوانید آن را آزمایش کنید...



این اندیکاتورها به نام های Trend follower یا دنبال کننده روند که با فلش هایی آغاز روند صعودی یا نزولی رو روی نمودار قیمت به شما نشان میدهد. 

اندیکاتور بعدی Super Trend نام دارد که یک خط افقی و گاها بصورت منحنی به رنگ قرمز یا سبز روی نمودار قیمت ایجاد می کند. بدین معنی که وقتی رنگ اندیکاتور سبز میشود می تونه سیگنالی برای خرید باشه و وقتی قرمز هست یعنی روند سهم مثبت نیست.



اندیکاتور اصلی سیستم سپیدار Pro MACD نام دارد. همون اندیکاتور مک دی است که سپیدار نام پیشرفته روی آن گذاشته که نقطه های رنگی سبز و نارنجی و زرد دارد. وقتی این نقطه ها از خط صفر به سمت بالا حرکت می کند Pro macd سبز رنگ می شود و نشان از روند مثبت قیمت دارد و پیشنهاد می کنند این موقع باید خرید انجام شود و وقتی به زیر خط صفر می آید نارنجی رنگ می شود و نشان از روند نزولی قیمت دارد. و وقتی قیمت به خط صفر برخورد می کند و مماس آن می شود رنگ Pro Macd زرد می شود و هشداری برای تغییر روند است که یا صعودی می شود یا نزولی.
 وقتی این اندیکاتور از خط صفر عبور می کند و به سمت بالا حرکت می نماید توصیه فروشندگان سپیدار تریدینگ اینست که بایستی تا حداقل سه دایره سبز رنگ صبر کرد تا تثبیت انجام شود و بعد مبادرت به خرید نمائید تا ریسک کمتری داشته باشید ولی نکته جالب اینست که پس از رد شدن قیمت از خط صفر رو به بالا همان لحظه سهم دارای صف خرید در بازار شده است !
بله تشخیص کف قیمت در صف خرید است ! صف خرید سهام رو هم که در هر کارگزاری و به راحتی می توانید خودتان در سایتهای آنلاین در زمان بازار براحتی مشاهده نمائید.



کل این سیستم معاملاتی همین سه اندیکاتور است که توضیحش رو در بالا به شما دادم و فروشندگان آن توصیه می کنند که ترکیب این سه اندیکاتور با هم سیگنال خرید یا فروش صادر می کنند. و اندیکاتور اصلی این سیستم Pro MACD است.



با خرید گران قیمت سیستم سپیدار شما هیچ سهمی یا برنامه ای یا روشی برای پیدا کردن سهام برای خرید دریافت نمی کنید ! 

می دانیم که در بورس و فرابورس صدها نماد بورسی وجود دارد. این اندیکاتورها فقط سهام شما را که انتخاب کرده اید تحلیل می کند. یعنی با رنگ های مختلف روی نمودار در برنامه مفید تریدر می تونید روند(Trend) را تشخیص بدید و برای پیدا کردن بین صدها نماد که آیا سهمی مستعد خرید هست یا نه باید دونه دونه سهام ها رو باز کنید و این اندیکاتورها رو روش بندازید و نتیجه رو ببینید و این کار خودش ساعت ها وقت می برد و بسیار سخت و نفس گیر! خواهد بود .

اگر جزو آندسته از افرادی هستید که قبل از خرید هر کالایی می خواهید تصاویر یا فیلمی از آنچه که تمایل دارید برای آن پول بپردازید را ببینید و حداقل با شکل ظاهری آن آشنا شوید و یا با توجه به آنچه که قبل از خرید می بینید برای آن وجه پرداخت کنید ، در صفحه نخست سایت سپیدار تریدینگ تصاویر پایلوت سپیدار را برای شما به نمایش گذاشته که با آنچیزی که تحویل می گیرید کاملا متفاوت است ! شاید سازنده آن دوست داشته که همچین چیزی را بسازد ولی نمونه بالا شده است ! در واقع تصاویر ذیل شاید به نظر و در دید نخست پیشرفته تر از سپیدار تحویلی باشد و شما هم با دیدن آن جذب شوید و بخواهید این سیستم ذیل را بخرید ولی در واقع سه اندیکاتور که شرح آن در بالا گفته شد را تحویل می گیرید !!!

در واقع این نوع فروش خلاف قانون کشور بوده و خدعه در معامله بین خریدار و فروشنده می باشد.





البته این سخن را حتما شنیده اید که با روند حرکت کنید و معامله کنید و این اندیکاتور ها تشخیص روند را برای شما ساده میکند. 

شما بعنوان خریدار هیچگونه تحلیلی از بازار و یا هرگونه تحلیل دیگه ای از هیچ سهامی دریافت نمی کنید. فقط و فقط روی یک سهم، رنگ سبز یا قرمز را می بینید. آن هم هر رنگ سبزی هشدار خرید برای شما نمی باشد. چون رنگ سبز اگر فاصله ای قابل توجه با خط صفر (Zero Line) داشته باشد می تواند پایان روند صعودی سهم باشد و خرید شما می تواند ریسکی باشد و روند نزولی را شروع کند.

شاید بگویید اگر قرار باشد دونه دونه همه ی سهم را بخواهم باز کنم و ببینم می تونم از اندیکاتورهای مختلف دیگه که بصورت رایگان در دسترس همگان است استفاده کنم و یا از تحلیل تکنیکال خودم بهره مند شوم. بله دقیقا همینطوره !

شدیدا توصیه می کنم که اگر انواع تحلیلگری در بورس یا تحلیل تکنیکال بلدید به علم خودتون بیشتر اعتماد کنید تا مسئولیت خرید و فروش را خودتان بعهده بگیرید...

این سیستم معاملاتی برای شما که اگر شاغل باشید و در ساعات بازار در محل کار هستید هیچگونه نوتیفیکیشن یا پیغامی روی موبایل یا ایمیل شما ارسال نمی کند که بدانید چه نمادی تغییر روند داده است.
شما با خرید این سیستم چند تا ویدئو هم دریافت می کنید تا بدانید چطوری اندیکاتورها را در پوشه اندیکاتور Mofid trader کپی کنید و آشنایی با رنگ های توضیح داده شده بالا چگونه است و چطوری کار می کند.
ویدئو آموزشی مدیریت سرمایه و ... هم دریافت می کنید و چند فایل اکسل هم برای شما می فرستند که بصورت دستی بتوانید سهام خودتون رو که خریدید و فروختید بتونید بفهمید چقدر سود یا ضرر کردید تو چه مدت زمانی ! دقیقا همان کاری که پرتفوی شرکت سرمایه گذاری یا پرتفوی لحظه ای برای شما بصورت خودکار انجام میدهد با فرق اینکه شما بایستی خودتان اطلاعات را در اکسل وارد کنید.

یکی دیگر از ضعف های سپیدار تریدینگ که ربطی هم به اندیکاتورها نداره اینست که هیچ انجمن گفتگویی(Forum) یا راه و روشی برای تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات دیگر خریداران در پیدا کردن سهم ها و دریافت تحلیل های روزانه و هفتگی و ماهانه و ... نداره که بتونه ضعف پیشنهاد نکردن سهام رو بپوشونه. به نظر میرسه هیچ انگیزه ای هم برای ایجاد آن توسط مدیران سپیدار نیست و یا نتوانسته اند با ایجاد چند فیلتر و ارسال برای خریداران روزانه یک تعداد سهام مستعد بازار را شناسایی کرده و با اندیکاتورها مقایسه و زیر نظر گرفته شود. 

قبل از خرید،  پشتیبانی سایت شما را با هر روش بازاریابی ترغیب به خرید می کند و از ابزارهای جادویی سخن می گوید که زندگی شما را در بازار سهام متحول خواهد کرد و قول هایی برای پشتیبانی و گفتگو با اساتید به شما میدهند که شما را تنها نخواهیم گذاشت و ... ولی پس از خرید تنها جمله ای که می شنوید اینست که اساتید و تحلیل گران و پشتیبانی سرشان خیلی شلوغ است، این سیستم فوق العاده است و صدها کاربر موفق داریم... سعی می کنیم وقتی برای شما بگیرم تا بتوانید سئوالات خود را بپرسید. ولی تاکنون و پس از مدت چند ماه هنوز بنده بعنوان یکی از صدها کاربر موفق به گفتگو نشده ام! 

اگر موبایل هوشمند با سیستم عامل های اندروید یا آی اوس دارید نمی توانید با نصب مفید تریدر روی موبایل این اندیکاتورها را با خود داشته باشید که در بیرون از خانه یا محل کار و وقتی که پای کامپیوتر خود نیستید از آن استفاده کنید. میدانیم که نسخه ویندوز مفید تریدر با نسخه موبایل آن همگام سازی می کند و می تواند با استفاده از قسمت تنظیمات نوتیفیکیشن ها را روی نرم افزار یا از طریق ایمیل یا از طریق FTP فعال کرد که متاسفانه سپیدار تریدینگ از این موضوع بهره ای نبرده است.

اگر به پشتیبانی سایت ایمیل دهید و یک سؤال ساده بپرسید که چگونه می توانم مثلا ده میلیون تومان یک سهام با قیمت 500 تومان را خریداری کنم و سفارش خود را در مفید تریدر ارسال کنم ؟ (با فرض اینکه شما تا حالا از روش معاملات آنلاین کارگزاری ها استفاده می نمودید و با تهیه سپیدار الزاما باید نرم افزار مفید تریدر را نصب کنید تا بتوانید از اندیکاتورها استفاده نمائید ) در پاسخ شما بجای استفاده از ماشین حساب ویندوز و تقسیم مبلغ کل بر مبلغ سهم خواهید شنید که در ویدئو های مدیریت سرمایه مفصلا موضوع توضیح داده شده است و شما بایستی چند ساعت فیلم ببینید! تا یاد بگیرید خودتان شناگر باشید... 

من بعنوان یکی از خریدارهای این سیستم هنوز یک ریال نتوانستم با استفاده از این روش سود کنم !

نکته قابل تامل دیگر اینست که اگر به هر دلیلی پس از گذشت دو هفته از خرید این سیستم رضایت نداشتید و ساکن شهر اصفهان نیستید برای ارائه دادخواست به دادگاه باید بفکر مسافرت به این شهر باشید چون محل این شرکت در شهر اصفهان قرار دارد. مدیریت سپیدار تضمین 10 روزه برای بازگشت وجه در نظر گرفته است ولی به شخصه با دیدن ویدئوهای آموزشی و تست گزینه های مختلف و زیر و رو کردن سپیدار که چطوری باید ازش استفاده کرد بیش از یک ماه مشغول می شوید و زمان را از دست خواهید داد.

امیدوارم مطالب بالا برای شما بعنوان خواننده مفید باشه و تونسته باشه یه دید کلی از این سیستم معاملاتی به شما بدهد.

اگر سئوالی داشتید می توانید با ارسال نظر از من بپرسید و اگر تجربه ای در اینخصوص داشتم حتما با شما در میان خواهم گذاشت.

باز هم تکرار می کنم هیچ توصیه ای برای خرید یا نخریدن آن ندارم. بلکه بستگی به تفکرات و علم شما و میزان ریسک پذیری و هزینه کردتان در بورس و تجربیات شما دارد.

موفق و پر سود باشید


33 نظرات

خیلی خیلی عالی
ممنون بابت نقدی که گذاشتین
هیج جا همچین نقد کاملی پیدا نمیشه
امیدوارم همینجوری ادامه بدین و هیچ چیزی مانع راهتون نشه

Reply

سلام، از ابراز محبت و نظر شما در مطلب نگارش شده سپاسگذارم. موفق و موید باشید.

Reply

دیدگاه منصفانه و خوبی نوشتید.
واقعا از شما تشکر می کنم که لااقل یه جا یه نفر مطلبی نوشت که بشه واقعیت رو قبل از خرید فهمید.
البته من به دلیل نیازم این سیستم را خریداری می کنم ولی با خوندن مطلب شما دید بهتری بهش پیدا کردم.
امیدوارم دیگران هم همین جرات رو به خودشون بدن و اگر نقدی دارن بیان کنند.

Reply

سلام
از مطلب خیلی خوبتان تشکر می کنم برای من خیلی مفید بود
من تو کانال تلگرامی سپیدار عضو هستم و بارها دیدم که حریم خصوصی کاربران خودشان را نقض می کنند و اسامی و موارد خصوصی خریدارها را منتشر می کنند. این اصلا خوب نیست و نمیشه بهشون اعتماد کرد.
اینها برای به دست آوردن پول و فروش بیشتر به هرکاری دست میزنند.
دوباره از شما برای دید خوبی که به ما دادید تشکر می کنم.

Reply

سلام

از ابراز نظر شما کمال تشکر را داریم.
از اینکه همراه ما هستید ممنونیم

Reply

سلام

از اینکه مطالب ما را دنبال می کنید ممنونیم

امیدوارم نظر شما مورد توجه دیگر بینندگان قرار گیرد.

تشکر

Reply

خیلی مطلب خوبی بود. حتما پیشنهاد می کنم دیگران هم این مطلب رو بخونن و آگاه بشن. واقعا این ایده ی عالیه که دارنده های محصولات مختلف نظرشون رو بگن و دیگران هم قبل خرید متوجه معایب و مزایاش بشن.

Reply

اگه این اندیکاتور سپیدار خوب بود انجمن گفتگو داشت. اگه سپیدار تریدینگ کارش درست بود کانال معرفی سهم داشت. اگه خودشون به خودشون اعتماد داشتند نسبت به عملکرد اندیکاتورهاش پاسخگو بود. اینها هیچی ندارن. فقط می فروشن و دیگه کاری ندارن چه بر سر سهامدارها میاد.

Reply

سلام

من یه تحقیقی کردم متوجه شدم اینچیزی که تو صفحه اصلی سایت سپیدار نوشته کاملا دروغه !
حتما این پیام و دیدید : آیا دوست دارید طی مدت زمان کوتاهی در بازار بورس بازنشسته شوید !؟
پایلوتِ سِپیدار اسرار حیرت آوری از فیبوناچی ها را در خود جای داده و فرمول موفقيت در بورس را به شما نشان می دهد.

این اندیکاتورها اصلا به هیچ وجه، تکرار می کنم به هیچ وجه با فیبوناچی ارتباطی نداره. فقط و فقط اندیکاتور مکدی هست.
تو سرچ تو اینترنت اندیکاتور رایگانش رو هم پیدا کردم که اینها تغییر نام و رنگ دادن و دارن می فروشن.
هر کسی خواست بگه تا بهش بگم از کجا می تونن پیداش کنن.
واقعا هیچی نداره.
اونهایی که می خوان تست کنند فقط پولشون و دور میریزن.
این نظر شخصی منه ولی قبل از خرید حتما از فروشنده بپرسید که فیبوناچی رو میشناسن یا نه.
اون سایتی رو هم که معرفی کرده که نمونه خارجیش فلان سایته اصلا هم ربطی به این اندیکاتورها نداره و اون چیز دیگه ایه.
ممنون از شما

Reply

سلام
از نقدی که نوشتید رضایت دارم. سئوال من هم همیشه از آقای شمسی فروشنده اندیکاتور همیشه این بوده که چرا کانال یا انجمنی برای ارائه سیگنال ندارید ولی هیچ پاسخ قانع کننده ای دریافت نکردم. شدیدا معتقدم که اگر این اندیکاتورها کاربردی بود حتما سیگنال های خرید و فروش رو سازنده که تسلط کافی بر آنها دارد رو ارائه می کرد.
خریدارهای اندیکاتورهای سپیدار باید این نکته را به یاد داشته باشند که خرید و استفاده از این روش ریسک فوق العاده بالایی داره.
موفق باشید و راهتون رو برای شفاف سازی ارائه بدید.

Reply

با سلام

از اینکه از مطلب ما دیدن کردید بسیار خرسندیم. نظر شما به ما روحیه مضاعف خواهد داد.

تشکر

Reply

با سلام

از اینکه نظر خود را با ما و دیگر بازدیدکنندگان در نظر گذاشتید سپیاگذاریم.

یکی از ایرادات اساسی به سپیدار تریدینگ عموما عدم وقت گذاشتن مدیران و کارشناسان شرکت برای ارائه سیگنال مطابق سیستمی که خودشان به ان باور دارند برای خریداران است.
نظر شما به همین موضوع اشاره دارد و تشکر می کنیم.

Reply

با سلام

از نظر شما بسیار خرسندیم.
واقعا نکته قابل تاملی رو اشاره کردید. امیدواریم فروشندگان سپیدار تریدینگ در اینخصوص پاسخ قابل قبولی داشته باشند.
با تشکر

Reply

با سلام

از اینکه مطلب نگارش شده را بپسندید بسیار سپاسگذارم.
با نظر شما بشخصه موافقم و امیدوارم روزی این موضوع میسر شود.

با تشکر از شما و دیگر بازدیدکنندگان گرامی

Reply

تازه مطلب شما رو دیدم و از نظرات نوشته شده خوشم اومد.
شما نوشتید که توصیه ای به خریدن یا نخریدن آن ندارید و این نشان دهنده اینه که نقد منصفانه ای نوشته اید. با دیدن این مطلب دنبال نظرات مدیر سپیدار بودم که جایی از این مطلب نظر بده یا حداقل نظرات بیننده ها رو پاسخ بدن که هیچی ندیدم!
بجای این صحبت ها من پیشنهاد دیگه ای دارم.
دوستان و علاقه مندان به بورس قبل از خریدن سپیدار یه مدت اندیکاتور کلاسیک مکدی رو در چارتشون فعال کنند و بجای دو تا اندیکاتور دیگه که روی نمودار هست از میانگین متحرک با اعداد دلخواه استفاده کنند. میزان بک تست و سود معاملاتیشون رو یادداشت کنند و اگر سپیدار رو هم خریدن سودشون رو مقایسه کنند. اگر یک هزارم روش خودشون سود بدست آوردن من همینجا تضمین می کنم که کل پول خریداری سپیدارشون رو بدون چشم داشتی تقدیم می کنم بهشون و می تونن زیر همین کامنت نظر بدن و بگن.
از شما هم تشکر می کنم

Reply

یه سئوالی که هر کسی که تو بورس هست باید قبل از خرید این آشغال ها از خودش بپرسه اینه :
اگر سیستمی در بورس دنیا وجود داشت که یک ریال ، یک دلار ، یک سنت و هرچی را تضمین کند که با استفاده از روشی خاص (مثلا سپیدار تریدینگ) سود بدهد اونوقت سازنده ها ، فامیل ها ، دوستان و آشنایان اون شخص برنامه نویس طی مدتی میلیاردر میشدن و نیازی به ساخت سایت و بازاریابی و فروش و تخفیف و پیامک و ایمیل تبلیغاتی و وبینار و ضبط ویدئو و غیره نبود.
حتی سیستم های معاملاتی مثل چنگال که کاربرد جهانی دارد نتوانسته سازنده اون رو به نون و نوایی برسونه اونوقت شمسی می خواد به شما و ما سود بده ؟ نه دوستان فقط با فروش این اندیکاتورهای بدون امکانات جیبشون رو از پول خودتون پر می کنید و می شینه و به ریش امثال منو شما می خندن.
گفتن از من بود.
میگید نه این سئوالی رو که پرسیدم رو از ابراهیم شمسی بپرسید. اگر نگفت ما از این سیستم سود کردیم و دوست داریم شما هم سود کنید اونوقت بیائید تف بندازید تو صورت من... کدوم سود ؟ رو چه سهمی ؟ رو چه قیمتی ؟ چند تومن سود کردی ؟ در چه تاریخی تا چه تاریخی سود کردی ؟ عکس پرتفوی یا حسابداریش رو براتون بفرسته اگه راست میگه... من که ناراضیم و امیدوارم خدا ازش نگذره

Reply

گل کاشتی
یکی از اشتباهات بزرگ زندگی من خریداری سپیدار تریدینگ بوده از زمان خریدم تا الان حتی یکبار اندیکاتورها بروزرسانی نشده. دیدید حتما برنامه نویس ها گاها با ارسال برنامه جدید و نوشتن رفع باگ به خریدارها ثابت می کنند که هنوز برنامه نویس هستند حتی در رفع باگ . این یعنی چی ؟ یعنی اینکه برنامه نویس خود شمسی نیست که نمی تواند قابلیتی زیاد یا کم کند. چون اگر می توانست با ارائه بروزرسانی مشتریان جدید جذب می کرد.
بصورت شفاف می گم سپیدار هیچی نداره و هر چی در سایتشون می خونید کاملا دروغه
نظرات صوتی و تصویری رو هم که می شنوید با ارائه پول در رها سرمایه برای خرید محصولات آموزشی گفته شده و چندین بار با خود من تماس گرفتند که اگر مصاحبه کنید و بگید که سیستم ما خوبه یا از تدریس آقای شمسی تعریف کنید فلان مبلغ حساب شما را شارژ می کنیم.

Reply

پشتیبانی فوق العاده ضعیفی داره. یکی از دوستانم سپیدار تریدینگ رو خریده و همش میگه قطع میشه و هر چند روز یکبار پیغام انقضاء اندیکاتورها میاد روی مفیدتریدر و چندین روز طول می کشه تا پشتیبانی سپیدار درستش کنه.
دوستم میگه اشتباه کردم خریدمش چون علاوه بر اینکه پولمو بیرون ریختم هیچ پاسخ درستی نمی دن
میگه که خواستم پس بدم سپیدار و طبق شرایطی کهی سایتشون نوشتن ولی قبول نکردن و میگن این همه خریدن و راضی ان و شما فقط مشکل داری پس مشکل از خودته !!!
منم پشیمون شدم که سراغ این چیزا برم. عمرا خودشون هم اینو قبول داشته باشن. چون چیزی از معاملات کنونی استفاده از سپیدار در سایتشون نیست.
گفتم نظر خودم و دوستم با شما در جریان بذارم.
از مطلبتون تشکر می کنم که نقد کردید.

Reply

از نظر شما بسیار خرسندیم.
با تشکر از شما

Reply

از نظر شما بسیار خرسندیم.
با تشکر از شما

Reply

لطف دارید و از نظر شما بسیار خرسندیم.
با تشکر از شما

Reply

از نظر شما بسیار خرسندیم.
با تشکر از شما

Reply

سپیدار چیزی جز اندیکاتور مکدی نیست. فقط خط عادی مکدی رو تبدیل به نقطه های رنگی کرده. پولتون دور نریزید. منم این سیستم و خریدم و با اطمینان 100 درصد میگم هیچی نداره. خود شمسی هم تو ویدئوهای آموزشی سپیدار بارها و بارها میگه سود و زیان این استراتژی 50 به 50 است! این یعنی اگه خودتون بدون هیچگونه تحلیلی هم سهم بخرید همین 50 به 50 رو خواهید داشت و در عوض جیب شمسی رو پر نکردید که با پول شما بره خوشگذرونی و جواب مشتریان و نده.
از مدیر سایت خواهش می کنم تعدادی از ویدئوهای سپیدار و رها سرمایه رو هم در سایت برای استفاده مردم قرار بدن.
تشکر

Reply

بتازگی شمسی از اصفهان اومده تهران و خودش و بدجوری گم کرده. هرچی ایمیل میدم و زنگ میزنم که سپیدار من از کار افتاده و چرا اینکارو با مشتری ها می کنید؟ چرا وقتی پول می گیرید خدماتی که تعهد کردید و ارائه نمی کنید! تا حالا جوابی نگرفتم و سپیدار من چند ماه است که قطع شده !
فکر می کنه بچه تهران شده و با کلاس و نباید به مشتری هایی که از سایت اصفهانش خرید کردن جواب بده.
برای تست اگه شک دارید تماس بگیرید با شماره تلفن های پشتیبانی سپیدار و بگید با شمسی می خوام صحبت کنم ! اگه نگفتن ایشون جلسه است ! بیا تف بنداز تو صورت من !
آخه جلسه ؟
خودت باش شمسی... خودت باش. پول امثال من که با زحمت به دست آوردیم و وقتی محصولت کار نمی کنه و جواب نمیدی یعنی خوردن پول مردم.
خواهش می کنم این مطلب و منتشر کنید تا دیگران هم بفهمن اینا کیا هستن و گول ظاهرشون و نخورن

Reply

از مقاله شما ممنونم. فقط یه کلام میگم اونم اینه که وقتی پول بدید به سپیدار یکی دوبار برای ضبط بی اجازه صدای شما خود شمسی باهاتون تماس می گیره، اونم نه برای راهنمایی و یادگیری و غیره بلکه برای تبلیغات خودشون. بعد از این مدت اگر حتی یک نفر از خریدارهای سپیدار بیان اینجا بگن تونستن صدای شمسی رو بشنون بیان اینجا بگن... من که تو چند سال اخیر نتونستم صدای آقا رو بشنوم. این کاربر محترم بالایی هم خوب گفت که شمسی فکر می کنه بچه شهر شده و ما شهرستانی ها رو تحویل نمی گیره ولی نمی دونه که با پول ما داره زندگی می کنه و من راضی نیستم. خدا به سزای اعمالش برسونتش. خدا خیرش نده که منو بیچاره کرد و تمام سرمایمو به باد داد. نفرین خودمو زن بچشم بدرقه راهشه

Reply

شما اگر نسخه نامحدود سپیدار رو بخرید هر چند روز یکبار از کار می افته بطوری که در ساعات بازار به دلیل پیام جلوگیری اندیکاتورهای سپیدار از کار افتادن با مفیدتریدر هیچ کاری نمی تونید کنید. اگر بخواهید بفروشید یا سهامی رو بخرید اندیکاتورها جلوی سفارش گذاری رو از شما میگیره و سرمایتون به باد میره. کاش می شد در کامنت ها عکس هم فرستاد تا صدها عکس از قطع شدن اندیکاتورهای سپیدار می ذاشتم تا همه می دیدن چه آشغالیه...
بعد از اینکه پولو ریختین براشون شمسی دیگه جوابتون و نمیده هیچوقت و هربار زنگ میزنم که سپیدار از کار افتاده چند تا دختر جواب میدن که اندیکاتورها مشکلی ندارن. مشکل از کارگزاری مفید و سایت سازنده متاتریدر هست !!!
خوددانید. به نظر من آشغالع

Reply

همه ما در بازار بورس به دنبال روشی برای کسب سود بیشتر و دائمی هستیم و چند تا سایت سودجو مثل سپیدار از این نیاز مردم سوء استفاده می کنند. فیلم ها و متن های آموزشی سپیداری که می فرستن پره از غلط املائی و حرفهای غیر غلمی که نشان از بی سوادی مدرس که همانا خود فروشنده است دارد. اکیدا به شمایی که داری این کامنت و می بینی توصیه می کنم گول این سایت و نخورید و پولتون رو دور نریزید. اگر این کار و کردید یه روز برگردید و این مطلب رو بخونید که چه اشتباهی کردید. از نویسنده این سایت هم یه تنه جلوی این کاسبان بی آگاهی مردم وایستاده هم تشکر می کنم. دمتون گرم

Reply

من یکی از مشتری های سپیدار هستم. سالها بعد از اینکه با بیش از یک میلیون تومن اندیکاتورهای سپیدار و خریدم تو سایت سپیدار یه اطلاعیه ای زدن که از تاریخ فلان به بعد خود ابراهیم شمسی هم می خواهد از سپیدار برای معاملات خودش استفاده کند!!! اینجا بود که فهمیدم فقط این اندیکاتورهای برای فروش و پولدار شدن شرکت سپیدار بوده و خودشون اصلا به چیزی که می فروختن باور نداشتن و اصلا باهاش معامله نمی کردن. اونوقت من نادان چون پول بابتش داده بودم فکر می کردم این بهترین روش برای پولدار شدن هست. متاسفانه اشتیاقم به کار کردن در بورس باعث شد در دام این شرکت و عواملش بیفتم. من انداختمش دور و هر چی با سپیدار ضرر کرده بودم با یادگرفتن روش های معاملاتی و علمی تونستم در بورس بمانم و سود کنم. گول اینا رو نخورید. من انجام داده و تجربمو به شما گفتم. شما هم اگر امتحانش کنید دیگه خودتون می دونید

Reply

کارشون به جایی رسیده که هر کسی از محصولات رهاسرمایه خرید می کنه یه سپیدار هم بهش رایگان میدن! دیگه ببینید چی خریدید!!!خخخخ

Reply

خیلی دوست دارم ابراهیم شمسی بیاد به این همه انتقاد زیر همه کامنت ها نظر بده. اگر مدیر سایت شما هم به این موضوع اعتقاد دارید مطلبی بنویسید که بیاد جواب بده. البته من می دونم که خودش هم قبول داره که سپیدار جزو ضعیف ترین اندیکاتورهای بورس ایرانه ولی نظرش می تونه جواب خیلیا رو بده و مهر تائیدی بر این روش های منسوخ شده و قدیمی باشه. خواهش می کنم نظر منو منتشر کنید تا شاید شمسی ببینه و بیاد جواب ما رو بده که چقدر پولمونو با فریب گرفته و باهاش سود کرده. شنیدم جدیدا اومده تهران مستقر شده و احتمالا دسترسی بهتری به نظرات مردم داره

Reply

جزو بدترین اندیکاتورهای بورس ایران میشه نام گذاریش کرد. بسیار ناکارآمد و بیخوده. خود شرکتشون هم شنیدم ازش استفاده نمی کنن اونوقت امثال منوشما میریم چیزی که خودشون هم بهش باور ندارن و میخریم.

Reply

خرید این اندیکاتورها با رویای کسب درآمد واقعا پول و پس اندازتون و کم می کنه. من خریدمش ولی سود قابل ملاحظه ای نکردم و حتی ضررهام بیشتر از سودها بوده

Reply

با سلام
بسیار بسیار سپاس گزارم بابت راهنمایی شما.
می خواستم یک ماهه این نرم افزار رو بخرم که با خوندن نقد شما و نظرات دوستان متوجه شدم که چه نرافزاریه!!!!!!!!!!!


تشکر تشکر ممنون

Reply

سلام. شما با ارسال نظر خود باعث دلگرمی نویسنده و آگاه سازی دیگران در مورد مطلب خواهید شد. پس از نوشتن نظرات خود ما را بهره مند سازید. تشکر