پنجشنبه

کاربران بورس و بازار سرمایه به خوبی میدانند که استفاده از سیستم معاملاتی می تواند پایبندی افراد را به یک نوع روش خاص برای انجام معاملات تسهیل نماید و این همان استراتژی معاملاتی شخصی است که بورس بازهای بزرگی از آن سخن گفته اند و تا قبل از ایجاد سیستم های معاملاتی افراد از پایبندی به استراتژی های مختلف سخن به میان می آوردند و در سایت ها و وبلاگ ها پر بود از تجربه استراتژی های موفق و کارآمد برای سودگیری از بازار سرمایه...

در این میان وبلاگ سیستم معاملاتی آرین با تبلیغ در صفحه اول وبلاگ خود از اندیکاتورهایی سخن گفته است که به زعم او می تواند به شما در بازارهای مختلف بورس و فارکس سود بدهد.

در این میان رقابت بین رقیب ها هم فراموش نشده و سعی می نمایند با هر روشی به دنبال جذب خریدار باشند. جالب است بدانید که فروشنده محصول فاقد شخصیت حقوقی و به تبع آن آدرس و شماره تماس ثابت ، شماره ثبت و ... برای دسترسی مشتریان و خریداران اندیکاتورها می باشد و این موضوع در صورت بروز اختلاف بین فروشنده و خریدار ، خریدار را از دسترسی به فروشنده بصورت رسمی باز میدارد.

هرچند شخصیت حقیقی این ابزار با استفاده از کلمات دوستانه و صمیمانه سعی دارد نشان دهد که همیشه در دسترس است و خدمات پشتیبانی را ارائه میدهد ولی چه تضمینی برای آن وجود دارد ؟

شما برای خرید یک محصول پول پرداخت می کنید و کارائی موارد اشاره شده در تبلیغ دارای اهمیت بوده و شما که در بازار فعالیت می کنید و برای هر یک سهم خریداری شده کلی فکر و تحلیل می کنید اگر ندانید که محصول خریداری شما کیفیت و کارائی مناسب را ندارد چه راهی برای دسترسی به فروشنده بجز کانال تلگرامی و یک شماره موبایل ! وجود دارد ؟

مطلب مهم بعدی اینست که فروشنده در قبال خرید شما هیچ فاکتوری چه بصورت الکترونیکی و چه بصورت کاغذی برایتان ارسال نمی کند و این به معنی آن است که شما راهی برای اثبات خرید و در صورت نقص محصول راهی برای عودت قانونی آن نخواهید داشت.


تناقضات نوشتاری فروشنده نیز به نظر بنده دارای اهمیت است. از یک طرف در وبلاگ سیستم معاملاتی آرین اندیکاتورها قابل استفاده در مفید تریدر ، متاتریدر 4 و 5 ذکر شده است از طرفی فروشنده بیان میدارد که فقط قابل نصب در نسخه 4 آن می باشد.


نکته بعدی عدم استفاده از وب سایت برای ارائه محصول است که مستلزم نام دامین و مشخصات ثبت کننده آن می باشد و و می تواند محصول ارائه شده دسترسی های بعدی به دانلود اندیکاتورها ، آموزش ها و ... در هر زمان و مکان را برای خریداران آن تسهیل نماید و متعاقبا به دلیل وبلاگ داشتن محصول نمی تواند دارای نماد الکترونیک از وزارت مربوطه و نشان دهنده اعتبار خریدار باشد. و سئوالی که در ذهن من ایجاد شده اینست که هزینه خرید یک دامین بین 5 هزار تومان تا 30 هزار تومان است و طراحی سایت و خرید هاست هم هزینه چندانی نمی برد و نهایتا با هزینه کرد زیر یک میلیون تومان می توان فعالیت رسمی تری داشت و چرا بعد از سالها فعالیت این اتفاق رخ نداده جای سئوال دارد!


همانند گذشته هیچ توصیه ای برای خرید و یا نخریدن محصولات اینچنینی ندارم و تنها توصیه ام استفاده از روش های علمی ، افزایش دانش و اعتماد به تحلیل های شخصی می باشد.

این یک نقد منصفانه بعنوان یک خریدار این سیستم است... اگر شما هم بعنوان خریدار و کاربر این سیستم دارای تجربه ای هستید خوشحال خواهیم شد نظرات شما باعث افزایش دانائی دیگران در زمینه باشد و کیفیت این مطلب را نیز بالاتر ببرد.

موفق و پر سود باشید




76 نظرات

سلام داداش من خرید کرده ام و ازش هم خیلی راضی هستم.در ضمن ارین2 واقعا منو از سردرگمی از بازار نجات داد.توصیه میکنم حتما بخرید اگر دوست دارید در بازار ماندگارشوید.

Reply

سلام به شما - بنده 6 ماهی هست از این ارین دارم استفاده میکنم و دید خوبی به من میده - شاید بیان شما درست باشه اما برای من که تازه وارد بورسم خیلی کمک و کارگشا بوده و بهرحال کمکم کرده تو اوج قیمت سهم نخرم بخاطر جو دادن برخی کانالهای وی ایی پی ! همیشه تو همین سیستم ارین میفهمم قیمت در چه مراحلی هست - اینم نظر من بود . مرسی .

Reply

سلام
امیدوارم در بازار سرمایه موفق باشید و پر سود.
از اینکه از وبلاگ ما دیدن کردید بسیار خرسندیم.

Reply

سلام
نظر شما برای ما بسیار محترم است و امیدواریم در بازار به کسب سودهای مورد انتظار نائل بشید.
از اینکه از وبلاگ ما دیدن کردید بسیار خرسندیم.
با تشکر

Reply

سلام
مطلب بسیار خوبی نوشتید و به من دید خوبی نسبت به این ابزارها دادید. منم خواستم تفاوت های بین متاتریدر4 و متاتریدر5 را برای شما بنویسم که شاید به درد دیگران هم بخوره.

1-نرم افزار متاتریدر5 نسبت به متاتریدر 4 این مزیت رو داره که دیتای سکه بهار آزادی و سکه آتی و عرضه های اولیه رو داره اما در متاتریدر 4 برای مشاهده دیتای سکه مجبورید اکانت ویژه تهیه کنید که هزینه داره.

2-نرم افزار متا تریدر 4 قابلیت نصب اندیکاتورهای پیشرفته با فرمت mql4 رو داره و برای حرفه ای ها مناسبتر است اما متاتریدر5 معمولا اندیکاتور های mql5 رو قبول میکنه و چون جدید هست خیلی روی ساخت اندیکاتورهای پیشرفته کار نشده و دامنه اندیکاتورها محدودتر است.

3- متاتریدر5 امکان جستجوی سریع نماد ها رو داره

4-متاتریدر5 نمودارها رو هم به صورت تعدیل شده و هم به صورت تعدیل نشده دارد اما متا تریدر 4 فقط نمودار تعدیل نشده را دارد.

5- متاتریدر5 امکان باز نمودن تعداد بسیار زیادتری نمودار را به طور همزمان به شما می دهد.

6-نرم افزار متاتریدر5 با اکانتهای مختلف ویندوز کار میکند ولی نرم افزار متاتریدر4 تک کاربره است.

این مطلب که سیستم معاملاتی آرین 2 فقط روی متاتریدر4 کار می کند معایب بالا رو که نوشتم رو داره و به نظر من علاقه مندان به آن باید بدونند که نمدار تعدیل نشده مشکلات زیادی در تحلیل قیمت براشون ایجاد خواهد کرد. حالا بقیه رو دیگه خودشون میدونند که براشون مفید هست یا نه.

با هم از شما تشکر می کنم.

Reply

سلام به دوستان
من حدود 5 سالی هست که تو بازار بورس دنبال روشی هستم که با کمترین خطا بتونم بهترین انتخاب ها رو با سود بالا داشته باشم . لذا هم برنامه نویسی کار کردم و هم روش های تحلیل مختلف رو مطالعه کردم و سیستم های مختلفی که ادعا داشتن سود رسان هستتند خریداری و تست کردم .
هرچند تو این 5 سال هر سیستمی رو خریداری کردم ، سیستم کاملی با توجه به ادعای فروشنده نبوده ، اما حس کنجکاوی من باعث شد تا باز هم اشتراک سیستم های جدید مثل ارین2 رو خریداری کنم . اما مواردی درباره این سیستم که به نظر من بیانش اینجا خالی از لطف نیست عبارت است از :
1-اقای قاسمی از دانش کم متقاضی نسبت به برنامه نویسی سو استفاده می کنند . چطور؟
من از ایشان خواستم یک اشتراک 1 ماهه برای من فعال کنند که در ابتدا موافقت کردن ولی چند ساعت بعد اعلام کردن که سرور اشتراک کمتر از 3 ماه رو قبول نمی کنه و حتما باید 3 ماهه خریداری شود.در صورتی که کسی با برنامه نویسی MQL اشنایی داشته باشد گذاشتن محدودیت بهره برداری بر روی یک سیستم معاملاتی (اندیکاتور ، اکسپرت ، اسکریپت و...) با یک خط برنامه نویسی انجام می شود و اینکه بهانه بیاورید سرور قبول نمی کند با صداقت همراه نیست.
2- اشتراک 3 ماهه از ایشان خریداری شد (گفتم کنجکاو هستم ) . با اجرای سیستم ایشان ، ادعای دیگر ایشان که عنوان می کنند که این سیستم توسط تیم ارین طراحی شده زیر سوال رفت . تمام اندیکاتور های استفاده شده ، برای من که در این 5 سال کل اینترنت رو برای یک روش و سیستم معاملاتی زیر رو کرده بودم ، اشنا بود . هر چند ایشون با دانش کمی که در برنامه نویسی دارند سعی کرده بودن پارامترهای اصلی هر اندیکاتور را تغییر نام داده تا نام اصلی اندیکاتور لو نرود اما این ترفند برای من سازگار نبود و هر یک از دوستان علاقه داشت من نام تک تک اندیکاتور های استفاده شده در این سیستم که بصورت رایگان هم در اینترنت وجود دارد و می توانید دانلود کنید بیان می کنم .
3-همانطور که گفتم (البته ادعایی ندارم )من با برنامه نویسی بصورت خودکار از بین تمام سهام ، سهامی را که شرایط اموزش داده شده توسط ایشان برای ورود یا خروج را داشتن شناشایی می کردم. و از بین آنها سهامی را که در کانال توسط ایشان برای بررسی معرفی می شد جهت خرید انتخاب می شد .(برای تست واقعی ، خرید و فروش با سرمایه 1 میلیون انجام شد ).نتایج دو هفته معاملات برای ایشان ارسال شد که شامل 32 معامله با متوسط 3 درصد ضرر (با احتساب کارمزد ) و 3 معامله با متوسط 3.5 درصد سود خاص بود.
4- طی تماسی با ایشان نتایج ارسال و خواستار بازگرداندن وجه پرداختی شدم (در پایان معاملات سرمایه من به کمتر از 415 هزار تومان رسیده بود !!!!!). اما ایشان با لحن زشتی به من توهین کرد و گفت برو تو کانال هایی که سیگنال می فروشن اونجا سیگنال بخر و حق شما همینه و حیفه کسی به شما خوبی کنه . گفتم با این حال تضمین کردی وجه رو برگردونید گفت شما 3 ماهه خریدی بعد از سه ماه اگه طبق اموزش من موفق نشدی اون موقع وجهتون رو بر می گردونم ، گفتم تا الان طبق اموزش شما خرید و فروش کردم ، 50 درصد ضرر کردم، گفتن خوبه ضررهات 3 درصدی هست و برنامه از ضررهای بزرگ حفاظتت کرده این مزیت این برنامه هست که ضررش کمه !!!!بعد برام تصاویر ابراز محبت دوستان تو تلگرام رو گذاشت و گفت چطور همه سود می کنن شما ضرر کردی . من هم یک پشنهاد دادم گفتم یک کانال درست کن و مشترکین رو عضو کن تا با هم تبادل نظر بپردازیم و راجع به سیستم مستقیم با هم صحبت کنیم و گفت حتما . حالا ایشون رفتن کانال درست کنن هنوز تو این چند ماه خبری نشده و ما چیزی ندیدم.
5-اگر ایشون از سیستم معاملاتیشون اینقدر مطمئن هستند یک بخشی از سایت رو به درج نظرات اختصاص بدن تا همه منصفانه دیدگاهشون رو بیان کنند . ایشون به من تو انتخاب برخی سهام ایراد گرفت ، گفتم تو کانال در تاریخ فلان عنوان کردی این سهم رو با سیستم ارین زیر نظر بگیرین اگه سیگنال داد وارد بشین ،بعد که میدید حق با منه باز می گفت ببین با 3 درصد ضرر اومدی بیرون اما بعد از اون سهم 15 درصد ریزش داشته . خوب اگر این صحبت ها بصورت عمومی مطرح بشه دیگران راحت تر قضاوت می کنن و می بینن حق با کی هست که ایشون یک چنین فرصتی رو ایجاد نکرده.
6-خیلی طولانی شد ، قضاوت رو می گذارم به خود دوستان .

Reply

سلام
من هر دو سیستم معاملاتی رو خریداری کردم. هم سیستم معاملاتی آرین 2 هم سیستم معاملاتی سپیدار...
متاسفانه اینقدر خوب تبلیغ می کنند که آدم مشتاق به خرید میشه ولی بعد از خرید سوال از سازنده محصول همیشه بدون پاسخ می مونه و یا پاسخی که میدن بسیار ابتدایی است و این نشون میده که از جایی کپی شده که خودشون تسلطی برای پاسخ ندارند.
فقط بیرون ریختن پوله. اعتقاد دارم که هر دو سیستم معاملاتی سپیدار با شمسی و آرین 2 هیچ آینده ای از بازار نشون نمیدن و هر کسی که داره تعریف می کنه مسلما در بورس زیاد تجربه نداره و به غیر از استفاده از این اندیکاتورها چیز دیگه ای بلد نیست که این سیستم ها براشون خدا شده!
امیدوارم با افکار بهتر حکومت بتونه جلوی این کلاهبردارها رو بگیره. چون تخصصیه کسی بلد نیست بهشون ایراد بگیره ولی متخصصین بازار سرمایه براحتی می تونن این کلاهبرداری ها رو تشخیص بدن.
وققتون و زیاد نمی گیرم.
دمتون گرم

Reply

سلام
دوستان این موارد رو در وبلاگ هایی که اکثر دوستان مبتدی مراجعه می کنند به اشتراک بگذارید تا حداقل جلوی شون گرفته بشه . من که این متن رو اتفاقی دیدم و به نظرم افراد زیادی بازدید نکردن.

Reply

درود
از اینکه انسان هایی مثل شما هستند که در آگاهی مردم تاثیر میذارن و باعث میشن امثال من که در بورس تازه وارد هستیم فریب این افراد رو نخوریم و پول الکی بابت چیزی که بقیه تجربش کردن و فهمیدن که فقط کلاهبرداری هست پرداخت نکنیم خیلی ممنونم.
آرین 2 یا هر چیز دیگه ای که به نظر من باعث عدم علم آموزی بشه اصلا به درد نمی خوره.

Reply

سلام
این صفحه بدون فیلتر شکن برای من باز نشد ، این مطلب رو توی یه وبلاگی بالا بیارین که راحت بشه بهش دسترسی داشت . دوستان میخوان راجع به ارین تریدر جستجو کنن این مطلب رو تو عنوان سرچ گوگل می بینن دوست دارن نقدش رو بخونن اما وقتی کلیک می کنی باز نمیشه و نمی تونن. با تشکر

Reply

سلام
از مطلب آموزشی که به اشتراک گذاشتید متشکرم. امیدوارم بینندگان محترم استفاده کنند.

Reply

سلام

از اینکه تجربه خودتون رو با ما و دیگر بینندگان به اشتراک گذاشتید کمال تشکر را دارم.
امیدوارم باعث بشه بینندگان دید بهتری با تجربه شما داشته باشند.

موفق باشید

Reply

سلام

از ابراز نظر شما ممنونیم.

با کمی اصلاحات در زندگی می توانیم دنیای بهتری برای خودمان بسازیم.

موفق باشید.

Reply

سلام

از ابراز نظر شما متشکریم. امیدوارم بتونه دید بهتری به استفاده کنندگان یا خریداران احتمالی آینده بده.

موفق باشید.

Reply

سلام

اعتقاد داریم که آموزش علم تکنیکال بجای استفاده بدون دانش از ابزارهای اینچنینی نمی تواند موفق باشد.

موفق باشید و امیدواریم بازدید خود را ادامه دهید.

Reply

سلام

از ابراز نظر شما و پیشنهادتون تشکر می کنم.

حتما سعی می شود در آینده روش هایی برای رفع مشکل مورد اشاره در نظر گرفته شود.

از اینکه با ما همراه هستید ممنونیم.

Reply

من از سیستم آرین 2 برای معاملاتم استفاده می کنم. به طور یقین می تونم بگم که وقتی رنگ اندیکاتورها سبز میشه همون موقع صف خرید تشکیل شده و هیچ بورس بازی نمی تونه وارد سهم بشه مگر اینکه در صف بشینه. و این نقص بزرگ این اندیکاتورهاست. سود اصلی پیش بینی قبل از تشکیل صفه نه اینکه وقتی صف شد بهت خبر بده.
این نظر من بود.
مطلب خوبی بود

Reply

سلام
من نمیدونم تایم فریم 30 دقیقه ای که میگن باهاش معامله می کنند چطوریه !
یعنی چی که تو ساعات بازار باید سر چارت بشینید و دائم متمرکز باشید.
اینها چیزی از فشار روانی و روانشناسی بازار چیزی سر در میارن ؟
واقعا برای سود در تایم فریم 30 دقیقه با کسر کارمزد معاملات چیزی برای معامله گر نمی مونه و فقط و فقط تعداد معاملات و کارمزد رو افزایش میده تا شاید یکی از سهام ها رشد بیشتری از حالت نرمال داشته باشه و اون هم خیلی کمه.
به نظرم نیاز به بازنگری داره.

Reply

سلام این سیستم سیگنال خرید و فروش رو یه موقع میده یا فقط کلاه ه برداریه ؟
لطفا کمک کنید

Reply

سلام
از اینکه تجربه خود را در مورد آرین تریدر2 با ما و دیگر بازدیدکننده های وبلاگ به اشتراک گذاشتید بسیار خرسندیم.
موفق باشید و پرسود.

Reply

سلام
از اینکه تجربه خود را در مورد آرین تریدر2 با ما و دیگر بازدیدکننده های وبلاگ به اشتراک گذاشتید بسیار خرسندیم.
بحث بر سر تایم فریم مناسب واقعا در بورس ما یکی از پر بحث ترین و چالش بر انگیزترین موضوعاتیه که هنوز جای بحث زیاد داره. با شما و نظرتون موافقم.
موفق باشید و پرسود.

Reply

سلام
میشه اسم اندیکاتور هارو بزارید

Reply

یعنی اگر مملکت قانون داشت و رو بازار سرمایه نظارتی بود نباید یه روز هم اجازه بدن همچین افرادی که با تقلب چهارتا اندیکاتور خارجی رو ویرایش می کنن و به افراد زیادی می فروشن و از ناآگاهیشون سوء استفاده می کنن یه روز دیگه هم فعالیت کنن. متاسفم برای خودم که به آرین تریدر اعتماد بیجا کردم.

Reply

سلام واقعا از نظرات کاربران بیشتر از مطلب نوشته شده لذت بردم. یه سئوالی که خریدارها قبل از خرید باید از خودشون بپرسن به نظرم اینه که اگه این سیستم معاملاتی آقایون خوب بود که خودشون تا الان میلیاردر شده بودن و به من و شما هم نگاه نمی کردن. در واقع اینها با فروش اندیکاتورها کاربرها و خریدارها رو به سهم های خودشون سوق میدن که خودشون سود کنن وگرنه دلشون به حال ما نسوخته.

Reply

سلام میشه اسم اندیکاتوری که با فلش موقعیت خرید و فروش را نشون میده بگید ؟ ممنون میشم. ظاهرا ریپینت نداره.

Reply

باسلام عرض ادب

لطفا همانطور که بیان نمودید "" و هر یک از دوستان علاقه داشت من نام تک تک اندیکاتور های استفاده شده در این سیستم که بصورت رایگان هم در اینترنت وجود دارد و می توانید دانلود کنید بیان می کنم "" نسبت به اندیکاتورهای استفاده شده در سیستم استراتژی آرین2 جهت یادیگری و آموزش و آگاه سازی آن بیان فرمائید.
باسپاس و تشکر از وبلاگ پرمحتوای تان.
علی پور ""ramzyalipour@yahoo.com""

Reply

اگر فروشنده آرین تریدر بیاد و پاسخ این همه نقد رو بنویسه واقعا متوجه میشم که چیز خوبیه.
مسلما خودش ههم اینو خونده و داره از فشار منفجر میشه
کاش هر کسی که علاقه به خرید داره اینها رو میخوند.
واقعا با این کامنت حال کردم که اگه این روش ها خوب بود تاحالا خود فروشنده رو پولدار کرده بود و نیاز به فروش اینها نداشت.
از شما و وبلاگتون هم متشکرم

Reply

سلام به همگی دوستان ، خصوصا جناب علی پور عزیز و دوست عزیز ناشناسی که در حدود یک سال پیش درخواست لیست اندیکاتورهای ارین 2 رو داشتن . ابتدا من عذر خواهی می کنم از این دوستان و شرمنده از اینکه درخواست شما رو دیر دیدم ، امروز 98/2/22 از روی کنجکاوی مجددا این صفحه رو بالا اوردم تا نظرات جدید دوستان رو مطالعه کنم که با درخواست این دو عزیز مواجه شدم .
شاید دوستان فکر کردن که در حد یک ادعا بوده که گفتم اندیکاتور ها رو شناسایی کردم و می تونم لیستش رو در اختیارشون قرار بدم .قبل از اینکه لیست بخوام ارائه کنم یک مطلبی رو خدمت دوستان عرض کنم .
1- استفاده از سیستم ارین 2 موفقیت شما را تضمین نخواهد کرد . همانطور که به دوستان اعلام شد پارامتر امید ریاضی این این سیستم اصلا قابل قبول نیست (تجربه عملی من در بازار زنده با این سیستم 35 معامله / 32 معامله ضررده متوسط 3 درصد با احتساب کارمزد / 3 معامله سود ده متوسط 5 درصد ناخالص 3.5 درصد خالص ). حتما قبل از استفاده از این سیستم بصورت ازمایشی به مدت چند ماه استفاده کنید تا به این حقیقت دست پیدا کنید . ( در شکل شاید بصورت چشمی بگید نه سیستم خوبی تقریبا زمانی که قیمت می خواد برگرده صعودی بشه سیگنال خرید داده و زمانی که می خواسته نزولی بشه سیگنال خروج اما توجه کنید تو تایم 30 دقیق فاصله بی ورود و خروج از نظر ریالی کم هست و می بینید 0.5 تا 1 درصد هست که وقتی کارمزد رو کم کنید می بینید عملا ضرر کردید در حالی که به ظاهر یه موج قیمتی رو به خوبی معامله کردید و حداقل 4 تا 5 درصد سود کردید .
2 صرف داشتن لیست اندیکاتور ها شما به سیستم ارین 2 نخواهید رسید . چرا که اقای قاسمی با دستکاری مقادیر پارامترهای این اندیکاتور ها این سیستم رو به این شکل در اورده و عملا هم برای مشترکین خودش یک تمپلتت می فرسته تا این تغییرات بصورت خودکار اعمال بشه .
3- در استفاده این سیستم حتی رایگان دقت داشته باشید من می دونم این اقا چه اندیکاتوری رو بدون هیچ اصل و قاعده علمی با تغییر پارامتربه چه چیز تبدیل کرده که همین باعث میشه این سیستم زیر سوال برده . عزیزان هر چقدر هم مدت کمی در بورس باشند با اندیکاتور ایچیموکو اشنایی دارند . یک سوال می پرسم ایا شما تو سیستم ارین 2 اندیکاتور ایچیموکو رو می بینید ؟ حتما می گید نه . اما یکی از اندیکاتور های لیست ما ایچیموکو هست که این اقا با تغییر پارامترهای این اندیکاتور آن را به ابر خاکستری که در ارین 2 مشاهده می کنید تبدیل کرده. شما همینجا باید به این سیستم شک کنید !!!
4- همین جا به دوستان عرض کنم که تمپلت ارین 2 رو من حدود یک سال پیش که اندیکاتورها رو استخراج کردم تهیه کردم . اما به نظر می رسه این اقا در نسخه های جدیدش کمی تو تنظیمات پارامترها دست برده که خود این نشان میده که اگر طبق ادعای ایشون یک سال پیش این سیستم تک بود و همتا نداشت چرا باید تو پارامترهاش دست ببره و تغییر بده . لذا در ظاهر کمی اختلاف داره اما اگه با تحلیل های یک سال قبل ایشون مقایسه کنید می بینید که مو نمیزنه . حقیق امر اینه که من بیشتر از این نمی خوام برای این سیستم که اعتقادی بهش ندارم وقت بذارم والا تمپلت جدید رو تهیه می کردم
5- اما برای اینکه دوستان از کنجکاوی شون کاسته بشه و برای صحت ادعای خودم و جلوگیری از اینکه عزیزان تازه وارد در دام این شیاد نیافتند من ایمیلی رو قرار میدم و هر عزیزی که خواست این سیستم رو با نام جدید و بدون محدودیت زمانی در اختیارش قرار می دم . kabi89021@yahoo.com
موفق و پرسود باشید

Reply

سلام به همگی دوستان ، خصوصا دوست عزیز ناشناس که در حدود یک سال پیش درخواست لیست اندیکاتورهای ارین 2 رو داشتن . ابتدا من عذر خواهی می کنم از این دوستان و شرمنده از اینکه درخواست شما رو دیر دیدم ، امروز 98/2/22 از روی کنجکاوی مجددا این صفحه رو بالا اوردم تا نظرات جدید دوستان رو مطالعه کنم که با درخواست این دو عزیز مواجه شدم .
شاید دوستان فکر کردن که در حد یک ادعا بوده که گفتم اندیکاتور ها رو شناسایی کردم و می تونم لیستش رو در اختیارشون قرار بدم .قبل از اینکه لیست بخوام ارائه کنم یک مطلبی رو خدمت دوستان عرض کنم .
1- استفاده از سیستم ارین 2 موفقیت شما را تضمین نخواهد کرد . همانطور که به دوستان اعلام شد پارامتر امید ریاضی این این سیستم اصلا قابل قبول نیست (تجربه عملی من در بازار زنده با این سیستم 35 معامله / 32 معامله ضررده متوسط 3 درصد با احتساب کارمزد / 3 معامله سود ده متوسط 5 درصد ناخالص 3.5 درصد خالص ). حتما قبل از استفاده از این سیستم بصورت ازمایشی به مدت چند ماه استفاده کنید تا به این حقیقت دست پیدا کنید . ( در شکل شاید بصورت چشمی بگید نه سیستم خوبی تقریبا زمانی که قیمت می خواد برگرده صعودی بشه سیگنال خرید داده و زمانی که می خواسته نزولی بشه سیگنال خروج اما توجه کنید تو تایم 30 دقیق فاصله بی ورود و خروج از نظر ریالی کم هست و می بینید 0.5 تا 1 درصد هست که وقتی کارمزد رو کم کنید می بینید عملا ضرر کردید در حالی که به ظاهر یه موج قیمتی رو به خوبی معامله کردید و حداقل 4 تا 5 درصد سود کردید .
2 صرف داشتن لیست اندیکاتور ها شما به سیستم ارین 2 نخواهید رسید . چرا که اقای قاسمی با دستکاری مقادیر پارامترهای این اندیکاتور ها این سیستم رو به این شکل در اورده و عملا هم برای مشترکین خودش یک تمپلتت می فرسته تا این تغییرات بصورت خودکار اعمال بشه .
3- در استفاده این سیستم حتی رایگان دقت داشته باشید من می دونم این اقا چه اندیکاتوری رو بدون هیچ اصل و قاعده علمی با تغییر پارامتربه چه چیز تبدیل کرده که همین باعث میشه این سیستم زیر سوال برده . عزیزان هر چقدر هم مدت کمی در بورس باشند با اندیکاتور ایچیموکو اشنایی دارند . یک سوال می پرسم ایا شما تو سیستم ارین 2 اندیکاتور ایچیموکو رو می بینید ؟ حتما می گید نه . اما یکی از اندیکاتور های لیست ما ایچیموکو هست که این اقا با تغییر پارامترهای این اندیکاتور آن را به ابر خاکستری که در ارین 2 مشاهده می کنید تبدیل کرده. شما همینجا باید به این سیستم شک کنید !!!
4- همین جا به دوستان عرض کنم که تمپلت ارین 2 رو من حدود یک سال پیش که اندیکاتورها رو استخراج کردم تهیه کردم . اما به نظر می رسه این اقا در نسخه های جدیدش کمی تو تنظیمات پارامترها دست برده که خود این نشان میده که اگر طبق ادعای ایشون یک سال پیش این سیستم تک بود و همتا نداشت چرا باید تو پارامترهاش دست ببره و تغییر بده . لذا در ظاهر کمی اختلاف داره اما اگه با تحلیل های یک سال قبل ایشون مقایسه کنید می بینید که مو نمیزنه . حقیق امر اینه که من بیشتر از این نمی خوام برای این سیستم که اعتقادی بهش ندارم وقت بذارم والا تمپلت جدید رو تهیه می کردم
5- اما برای اینکه دوستان از کنجکاوی شون کاسته بشه و برای صحت ادعای خودم و جلوگیری از اینکه عزیزان تازه وارد در دام این شیاد نیافتند من ایمیلی رو قرار میدم و هر عزیزی که خواست این سیستم رو با نام جدید و بدون محدودیت زمانی در اختیارش قرار می دم . kabi89021@yahoo.com
موفق و پرسود باشید

Reply

سلام به همه دوستان من جواب دوست عزیزم علی پور و عزیزی که یک سال قبل درخواست لیست اندیکاتور ها را رو داده بودن چندین بار دادم اما نمی دونم چرا ثبت نمیشه .

Reply

با سلام خدمت دوستان . من جواب درخواست دو بزگواری که درخواست لیست اندیکاتور ها رو کرده بودند چندین بار داردم اما متاسفانه جوابیه من درج نشد . از مدیریت وبلاگ می خوام که بررسی کنند .

Reply

سلام
وقت بخیر
امکانش هست آرادتریدر رو هم نقد و بررسی داشته باشید؟

Reply

نظرات دوستان استفاده کننده از آرین تریدر واقعا منو به فکر انداخت.
منم بعنوان استفاده کننده و خریدار آرین تریدر 2 از این سیستم اصلا راضی نیستم. دوست دارم برخی از نکات رو اگر کسی این مطلب رو می بینه و نظرمو می خونه باهاش آشنا بشه :
اولا اندیکاتورهای آرین تریدر 2 روی متاتریدر 4 استفاده میشن که شرکت ارائه کننده آن در ایران غیر رسمی بوده و جزو کارگزارهای ایران نمی باشد. پس اتصال رسمی به دیتای بورس ایران را بصورت مستقیم و مثل کارگزارهای رسمی ندارد و با واسطه این دیتاها دریافت می شود و این موضوع باعث عق افتادن در مشاهده همزمان با افرادی می شود که با مفیدتریدر یا همون متاتریدر 5 کار می کنند.
ثانیا اگر شرکت ثالث دیتای بورس روی متاتریدر 4 هر زمان که تصمیم بگیرد که سیستم را قطع کند و یا مثل چند روز پیش اتصالات دریافت دیتا را مسدود کند به دلیل ارائه خدمات بصورت رایگان و فروش برخی از امکانات هیچ جای ایرادی ندارد و نمی توان مثل کارگزاری های رسمی به آن ایراد گرفت یا با طرح شکایت آن را پیگیری کرد و ایندیکاتورهای آرین تریدر 2 روی دستمون می مونه و قابلیت استفاده نخواهد داشت.
ثالثا معامله کردن به اینصورت که اول در متاتریدر 4 سهم ها را تحلیل کنید بعدا وارد صفحه آنلاین کارگزاری شده و سهم های تحلیل شده را وارد و ذخیره کنید و بعدا نسبت به خرید و فروش اقدام کنید همیشه چند قدم از دیگر کاربرهای بازار بورس شما و من رو عقب میندازه و بهمین خاطر تصمیم گرفتم که دیگر اینکار رو نکنم.
بعد از خریداری آرین تریدر 2 حتی یکبار ، تاکید می کنم حتی یکبار بصورت درست و کامل به سئوالاتم در خصوص آرین تریدر آقای قاسمی پاسخ ندادند و اصلا عودت پول را چیزی غیر ممکن می دانند.
امیدوارم نظرات یکی از خریدارهای آرین تریدر به در شما هم بخوره

Reply

منم برای آرزوی سود کردن در بورس آرین تریدر و خریدم و اصلا ازش راضی نیستم. هرچی بیشتر باهاش کار می کنم می بینم که اشتباه کردم و پولمو دور ریختم. پشتیبانی هیچ وقت جواب درست نمیده و بعد از اینکه خریداری کردید هیچ تعهدی به مشتری ها نداره.
خیلی کامنت ها خوب بودن کاش زودتر سایت شما رو میدیدم و حتما با خوندن نظرات دیگران نمی خریدمش
اشتباه کردم
اشتباه کردم
اشتباه کردم
اشتباه کردم

Reply

از مدیریت وبلاگ اجازه می خواستم این مطالب رو در وبلاگ جدید بازنشر کنم تا عزیزان به راحتی دسترسی داشته باشند . چرا که به این وبلاگ فقط با ف ی ل تر شکن امکان دسترسی هست . با تشکر

Reply

سلام - هر جایی که بتونه به سطح آگاهی بهره برداران از سیستم های معاملاتی بورسی کمک کنه من موافقم.
موفق باشید

Reply

سلام به دوستان
در این مدت دوستان زیادی درخواست اندیکاتور ارین 2 رو از من داشتن و براشون ارسال شد . اما متاسفانه برخی از دوستان که به احتمال زیاد یا خودفروشنده ارین 2 است با اکانت های متفرقه و یا دوستان ایشان ایمیل هایی با متن توهین امیز در جواب ارسال فایل برای من ارسال کردند چرا که متوجه شده اند که ادعای من بی اساس نبوده و این استراتژی زیر سوال رفته و از ترس کاهش مشترک و خریداران استراتژی به من اهانت می کنند . از دوستان می خوام هر جایی که می تونن برای اگاهی معامله گران مبتدی کمک کنند و راهنمایی کنن . با تشکر

Reply

خیلی از این سیستم های مشابه درست شده جدیدا. همشون هم ادعای سود کردن دارن که اینجوری نیست. تا کسی خودش تحلیل تکنیکال و بنیادی کار نکنه این اندیکاتورهای رنگی چیزی جز نقاشی های قشنگ روی نمودار نیست.
آرین تریدر هم دیگه دستش واسه خیلیا رو شده و فهمیدن که بجز پر کردن جیب فروشنده کاری نکردن. تو کانال تلگرامیشون هم هر وقت سیگنالی سود میده اونو داد و فریاد میزنه که دیدید گفتم ! و سیگنال هایی که ضرر های زیادی میدن و فورا حذف می کنه.
تا خودتون یاد نگرفتید بورس و به اینا اعتماد نکنید.

Reply

خدا خیرتون بده، وسوسه شده بودم که این اندیکاتور آرین 2 و همچنین سیستم معاملاتی سپیدار رو خریداری کنم و یک لحظه با خودم فکر کردم بزار یک جستجو توی نت بکنم تا ببینم نظر خریداران در این مورد چی بوده

Reply

یکی از راه های تبلیغ آرین تریدر 2 اینه که روزانه 7-8 تا سهم در کانال تلگرامشون تبلیغ می کنن و میگه که این سهم ها با تجربه فراوان و فلان پیدا شدن و ارزشمند هستن. در حالی که در هر شرایطی از بازار چه مثبت چه منفی اگر سهم ها در گروه های متفاوت باشن بالاخره چند درصد مثبت یا منفی خواهند داشت. حالا مدیر آرین تریدر اون سهم هایی که مثلا 2-3 درصد مثبت می خورن فورا ازشون عکس می گیره و میذاره و میگه ببینید سیستم من چقدر خوب جواب میده ! و خیلیا با دیدن این عکس ها فکر می کنند درست میگه در حالی که توضیح نمیده در هر معامله 3 درصد کارمزد از معامله گر دریافت میشه و سیگنال های معرفی شده که مثلا 1% دودرصد 3% رشد داشتن یعنی شما تازه سر به سر شدید و اصلا سودی نکردید. ضمنا بارها بعنوان کاربر این سیستم تجربه کردم که در کانال تلگرامشون وقتی سهمی صف خرید میشه اونو معرفی می کنن و اصلا قبل از صف خرید شما امکان خرید و ندارید. این یعنی هیچ. برای تست می تونید تو دیده بان سهم هایی که صف خرید شدن و انتخاب کنید و اصلا نیازی به پول دادن به قامس و امثالهم نداشته باشید. از مطلب شما لذت بردم و تشکر می کنم که به نگاه من خیلی کمک کرد.

Reply

سلام
از اطلاع رسانی شما تشکر می کنم. امیدواریم نظر شما به نگاه استفاده کنندگان به این قبیل سیستم ها بخورد.
از همراهی شما ممنویم.

Reply

سلام
از ابراز نظر شما تشکر می کنم. امیدواریم نظر شما به نگاه استفاده کنندگان به این قبیل سیستم ها کمک کند.
از همراهی شما ممنویم.

Reply

سلام

خوشحالیم که تونستیم به نگاه شما کمک کوچکی کرده باشیم.

موفق باشید و پرسود

Reply

سلام - از نظر شما ممنونیم. امیدوارم نظر بازدیدکنندگان بتواند در تصمیم گیری شما موثر باشد.
موفق باشید و پرسود

Reply

سلام
از ابراز نظر شما تشکر می کنم. ما هم امیدواریم نظارت مناسب بر روی این افراد بصورت جدی انجام شود.
موفق باشید و پرسود

Reply

سلام
سئوال کلیدی که هر کسی باید از خودش قبل از خرید بپرسید. از ابراز نظر شما تشکر می کنم.
موفق باشید و پرسود

Reply

از ابراز نظر شما تشکر می کنم.
امیدوارم تجربه گرانبهایی برای ادامه راه آینده شما باشد.
موفق باشید و پرسود

Reply

از ابراز نظر شما تشکر می کنم.
نظر مفیدی ارائه کردید.
موفق باشید و پرسود

Reply

از ابراز نظر شما تشکر می کنم.

موفق باشید و پرسود

Reply

سلام - مشکل برطرف شد. از این بابت عذرخواهی می کنیم.
موفق باشید و پرسود

Reply

سلام - مشکل برطرف شد. از این بابت عذرخواهی می کنیم.
موفق باشید و پرسود

Reply

سلام
معمولا سیستم های مشابه عملکرد یکسانی داشته و فقط در رنگ و نوع ظاهری اندیکاتورها متفاوت هستن. امیدوارم نقد چند سیستم معاملاتی موجود بتواند درک مناسبی از دیدگاه استفاده کنندگان آنها به شما بدهد.
موفق باشید و پرسود

Reply

من چند ماه پیش آرین تریدر2 رو خریدم. اصلا ازش راضی نیستم. تا الان به تمام مقدساتم قسم می خورم که نتونستم باهاش سود کنم. پشتیبانی هم میگه می خواستید نخرید!

Reply

این کسی که این مقاله رانوشته اگه یکم بفکر کسانی بود که بورس را با ضرر های زیاد اغاز کردند وکسی هم راهنمایی نکرد منظورم کارگزاری است ،این طور این بابا رازیر منگنه نمیکرد،خدا پدرش را بیامرزد اگه این بابا نبود مطمعن باشید که بازار خوب نبود و اکثر حقیقی ها تو ضرر بودند،فک کنم خودت که این مقاله رانوشته ای با بالایا نشر و بند داری وگرنه تپق نمیزدی عزیزم بخیل نباش ،همه پول در میارن از راههای بد ،حالا این بابا راه خوبش را رفته ،سخت نگیر وکسی را از کار خوبش مایوس نکن،،،،،من بر عکس دوست بالا با خرید ارین ۲ از ضرر ۲ ساله که داشت کمرشکن میشد خلاصی پیدا کردم وبه سود رسیدم در مورد کانالش هم بگم بر عکس کانالهای دیگه که پول گزاف میخان هزینش نا چیز است کانالهای دیگه شما رابه همدیگه پاس میدند ود اخر میگن یک سهم خوب یک ملیون هزینه دارد ،،،دیگه نگم بهتره

Reply

بنده دحدود ۲۰۰روزه است که از این اندیکاتور استفاده میکنم قبلش کلاس اموزش بورس و مواردمشابه زیاد رفتم ولی در عمل همیشه تو ضرر بودم ،من ۲ سال تمام در ضرر بودم وبه بر حسب اتفاق سایت ارین ۲ را دیدم حتی یک سوالی از اعضای ارین۲ در باره محصولشان نکردم چون با نگاه اول خیلی خوب بنظر امد وفقط با یک پیگیری ساده متوجه خوبی اون شدم همون روز که ارین را نصب کردم تا یک ماه بعدش از کانال ایشان که رایگان بود به خاطر خرید محصول استفاده ای نکردم میخواستم ببینم این محصول کار میدهد تو بورس ایران یانه فیلترهایی که همراه محصول فرستاده بود را نصب کردم و از چند تایی از انها سهم هایی که میخواستند روندشان مثبت بشد را پیدا کردم.باور نمیکنید در همین یک ماه اول استفاده ان هم فقط با ارین۲ وبدون استفاده از کانال به ۱۲درصد سود از کل سرمایه ام دست پیدا کردم تازه بنده عجله میکردم و با سیگنال فروش در تایم های بالاتر خارج نمیشدم اگر این کار را کرده بودم حساب کردم در ماه اول ۳۲ درصد کل سرمایه ام را سود کرده بودم در بین سهم های خریده شده ۲ سهم تابا و کفراور را با عجله وبدون دادن سیگنال فروش خارج شدم دیدید که تابا و کفراور چه صعودهایی داشتند ،بنده هیچ موقع به محصول شک نکردم ،فقط گله ای که از ایشان دارم
این است که ایشان به سهم های زیر ۱۰۰ تومان علاقه خاصی دارند شاید با مشورت هایی در صدد رشد این سهم ها هستند ولی باید این رارخاطر نشان کرد که این کار هیچ به صلاح بورس ایران نیست چون بسیاری از این سهم ها حبابی هستند ورشد دادن انها موجب ضایع شدن حق سهم های اصلی بازاراست ،همین رشد زیادی شاخص شاید یکی از علتهایی باشد که ایشان در بارهاش باید بیشتر فکر کنند چون این بالا رفتن شاخص هیچ خوب نیست خوب همه علت راهم نباید به ایشان نسبت داد زیاد شدن کانالهای بورسی از ۲ سال پیش علت این امر بوده،در مجموع فکر میکنم فقط با ارایه محصول بیشترین خدمت را به کسانی مثل من که از را ه در مانده بودند میکند و کانال ایشان فقط باعث بد بین شدن افرادی شاید مثل من شود ،،،،

Reply

از نظر شما تشکر می کنم. معمولا کانال های تلگرامی روش های مشابهی در سیگنال دهی دارن و معمولا از روشی که فرمودید استفاده می کنند.

Reply

از نظر شما تشکر می کنم. امیدوارم نظرات شما بینندگان محترم به کاربران آینده این محصولات کمک کند

Reply

از نظر شما تشکر می کنم. از اینکه تجربه مثبتی دارید خوشحالیم. مطلب نگارش شده نقد با نگاه منصفانه بوده که بعنوان یکی از کاربرهای سیستم مثل خود شما می باشد. امیدواریم پرسود باشید و موفق

Reply

از اینکه نظر منصفانه خود را بیان کردید تشکر می کنم. نظرات مختلف کاربران آرین تریدر 2 در نقد نگارش شده موید تجربیات استفاده کنندگان آن می باشد و امیدوارم در تصمیم گیری مناسب خریداران آینده اینگونه سیستم ها کمک کند. هرچند عرضه روش های مختلف برای سلایق مختلف می تواند راهگشا باشد و معتقدیم بغیر از مزایایی که فروشنده برای تبلیغ محصول خود می نویسد نقد و تجربه استفاده کنندگان می تواند دید مناسبی به افراد دیگر بدهد.
موفق باشید و پرسود

Reply

این همه نظر مخالف بعد فقط دو تا نظر موافق و اون هم اخرین نظرات و عجیب تر اینکه به فاصله نیم ساعت کمی مشکوک به نظر میرسد!!
شاید سازنده استراتژی دست به کار شده

Reply

خدارو شکر نخریدم

Reply

من مدتیه که می خوام برم از فروشنده آرین تریدر در دادگستری شکایت کنم. متاسفانه محل سکونتم تهران نیست ولی اگر این مطلب و می بینید و دوست دارید که با من برای شکایت دسته جمعی برای پس گرفتن پولمون و ضررهایی که با این سیستم کردیم و بد قولی هایی که تعهد فروشنده بوده رو پس بگیریم تو رو خدا زیر همین مطلب راهی شماره ای ایمیلی چیزی بذارید که بتونم باهاتون هماهنگ کنم و یه روز بیام تهران و بریم جمعی از این کلاهبردار شکایت کنیم. بخدا پولمونو از تو جوب پیدا نکردیم که بدیم اینها بخورن و بشینه به ریش منو شما بخنده و هر روز پولدارتر بشه. جون هرکسی که دوست دارید کمکم کنید که این آدم و به سزای اعمالش برسونیم

Reply

روش های معاملاتی زیاده و تا بوده هرکسی به روش خودش معامله کرده. آرین هم مثل هر روش دیگه ای معایب و مزایای خودش و داره ولی اگر با فکر اینکه با خریداری آرین تریدر پولدار میشید و مطابق عکسی که بالا گذاشتن بعد از چند سال میلیارد ! میشید سخت در اشتباهید. در سیستم های معاملاتی یک سئوال جهانی وجود داره و اونم اینه که اگه سیستم فروشی هرکسی قادر به سودسازی هست چرا خود فروشنده تاحالا میلیاردر نشده ؟ ضمنا سالهاست میشه از پرتفوی معاملاتی خروجی گرفت و خروجی سود و زیان های معاملات هر فرد قابل مشاهده خواهد بود. خواهش می کنم یکبار از فروشنده آرین تریدر بخواهید که خروجی پرتفوی خودش و که با آرین معامله کرده رو برای مشاهده عموم تو وبلاگش بذاره! اینم نظر من بود. امیدوارم به سئوال خوب فکر کنید قبل از اینکه پول بدید واسه این چیزا

Reply

این حجم از نارضایتی واقعا نوبره... شاید یکی دوست داره بره بخره و پولشو بریزه بیرون!

Reply

سلام اصل این روش ها بر اصول خلق استراتژی معاملاتی می باشد که اگر شما با خرید آرین چون بهش پول میدهید و با اون همراه میشید سیگنال های خرید و فروشش رو درست می دانید و شانس موفقیت شما 50 به 50 خواهد بود. و اگر هم پول به هیچ سیستمی ندهید و مثلا معتقد باشید بعد از هر کندل سفیدی رشد و بعد از هر کندل سیاهی نزول نهفته است باز هم شانس موفقیت شما 50 به 50 خواهد بود. چون ما ایرانی ها دوست داریم الکی دلخوش باشیم از نظر روانی که هرچیزی که پولی می باشد خوب است این سیستم ها رو می خریم و چون براش هزینه کرده ایم فکر می کنیم که با این سیستم ها پولدار می شویم و شاید بیل گیتس شدیم! این نکته ای بود که با نظرات دیگران به ذهنم اومد. و در خصوص اون فروشنده آرین هم تو این وضعیت نابسامان اقتصادی منبع درآمدش شده و به نظرم هم بد نیست. البته اگه حقه ای در کار نباشه و همه چی رو رک و راست با خریدارها در میان بگذارد. از مطلب شما هم تشکر می کنم و آگاه بخش بود.

Reply

سلام
اصلا از این آقا خرید نکنید بسیار بی شخصیت هستن و مشخص کلاهبردارن
بهشون تو تلگرام پیام دادم اول خیلی خوب جواب میداد
بعد ازش درگاه بانک خواستم گفت ندارم به کارتم بزن
بعد گفتم شماره موبایل و تلفن ثابت و عکس کارت ملی بده که احراض هویت بشین شما که انقدر به کارت مطمینی و تضمین میدی من بعدا بتونم از ضمانت استفاده کنم
بلاکم کرد ....

Reply

هرچی پول داشتم با این آرین مسخره از دست دادم..خدا لعنتشون کنه که تو چند سال فعالیت تو بورس هرچی درآورده بودم با آرین تریدر از دست دادم. خدا از گلوی زن و بچش در بیاره این پول منو که به باد داد

Reply

اگه خریدی و پشیمون شدی خودتو سرزنش می کنی که این همه ادم گفتن به درد نمی خوره ولی من باز هم خریدم. منم ازش ناراضیم

Reply

وقتی سازمان بورس فروشنده و نرم افزارش و تائید نکرده چطوری بهش اعتماد می کنید و چیزی می خرید که معلوم نیست چیه؟ تقصیر خودتونه

Reply

سلام دوستان اصولا روشی در بورس موفق هست که قبل از صف خرید و فروش به شما سیگنال بده که بتونید در موقعیت مناسب وارد سهم بشید و قبل از صف فروش و ضرر زیاد ازش خارج بشید. آرین تریدر به هیچ وجه به شما این امکان رو نمیده و این یعنی خودتون تو سایت فناوری بورس هم می تونید سهام هایی که صف خرید و فروش شدن رو ببینید و نیازی به پول دادن برای خرید این چیزا ندارید. چیزی که به دروغ میگه قبل از صف شن استراتژی سیگنال میده 100 درصد دروغه... ضمنا فروشنده این استراتژی به نام قاسمی اینقدر از سایت شما عصبانی شده که هر روز داره بهتون سر میزنه. جایی گفت که ما هم بودیم و قصد داره شما رو تخریب کنه. گفتم بدونید! از اینکه اطلاع رسانی کردید و خیلیا آگاه شدن ازتون تشکر می کنم و این نشان از موفقیت مطلب شما داره.

Reply

از آرین راضی نیستم. فروشنده هم بسیار بی ادبه. همین

Reply

جزو بدترین روش های معاملاتی بورس به نظر من. درصد موفقیت استراتژی مووینگ اوریج طبق تست من 80 درصد بیشتر از آرین تریدره بخاطر اینکه درصد سیگنال های خطای این استراتژی چیزی از سرمایه باقی نمیذاره. تصمیم با خود شما

Reply

سلام من نسبت به مطلب شما انتقاد دارم و اونم اینه که با نوشتن شما آرین تریدر شکل رسمی تر گرفت و یه تعداد بیشتری شناختنش! هرکسی می تونه چند تا اندیکاتور و با هم ترکیب کنه و استراتژی جدید بسازه. قرار نیست که هر چیزی رو نقد کنید. میلیون ها ترکیب میشه از ترکیب اندیکاتورها بوجود آورد مگه قراره همه بشناسن اینا رو؟ اونم یارو برای خودش درست کرده و برای کاسبی بیشتر می فروشه. این نقد می خواد ؟

Reply

کدوم آدم عاقلی اینو میخره آخه؟؟؟ البته ببخشیدا

Reply

سلام به همگی دوستان .
دراین مدت دوستان زیادی به ایمیل من kabi89021@yahoo.com پیام دادن و درخواست فایل استراتژی ارین 2 را داشتن . از انجایی که این فایل در اختیار دوستان زیادی قرار داده شده و از طرفی من هم مشغله کاری اجازه نمی دهد تا بیش تر از این در خدمت دوستان باشم . لذا همین جا از دوستان عذرخواهی می کنم و بعد از این به ایمیل های دریافتی نمی توانم پاسخ بدهم و از دوستانی که در این مدت این فایل را دریافت کرده اند می خواهم به دیگر عزیزان نیز کمک کند و فایل را در اختیار انها نیز قرار دهند . با تشکر

Reply

سلام
میشه لطف کنید و نام اندیکاتور های استفاده شده رو بفرمایید
ممنون

Reply

سلام. شما با ارسال نظر خود باعث دلگرمی نویسنده و آگاه سازی دیگران در مورد مطلب خواهید شد. پس از نوشتن نظرات خود ما را بهره مند سازید. تشکر